بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بلوری‌زاده: مسیر پیروزی برای والیبال بانوان باز است|با هدف کسب نتیجه وارد رقابت ها می شویم

  • کد خبر: ۱۰۱۹۷۵
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
بلوری‌زاده: مسیر پیروزی برای والیبال بانوان باز است|با هدف کسب نتیجه وارد رقابت ها می شویم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به در پیش بودن مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا گفت: مسیر پیروزی باز است و تنها شرط رسیدن به آن، تمرکز روی تمرین و مسابقات است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر از پنجم اسفند ماه آغاز شد و با حضور ۱۶ بازیکن تا ۲۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
پدیده بلوری‌زاده با اشاره به برگزاری هشت مرحله اردوی انتخابی برای ملی‌پوشان جوان، درخصوص کم و کیف اردو‌ها گفت: تقریبا از آبان‌ماه و طی برگزاری اردو‌های یک‌روزه، سه‌روزه و یا چهارده‌روزه، شروع به انتخاب بازیکنان جوان کردیم. درنهایت به اردوی بهمن‌ماه با حضور ۲۶ بازیکن رسیدیم که پنج بازیکن از این اردو خارج شدند و ۶ نفر دیگر وارد شدند و در انتها به ۱۹ بازیکن رسیدیم. در جریان اردوی اسفندماه، چند بازیکن دیگر از ما جدا شدند و در حال حاضر با ۱۶ بازیکن در نخستین اردوی آماده‌سازی هستیم. در جریان اردو‌های انتخابی سعی کردیم مهارت‌های پایه والیبال را در جایی که نیاز به اصلاح دارد، اصلاح کرده و درجایی که نیاز به تقویت دارد، آن را تقویت کنیم. فاز آماده‌سازی بدنی را شروع کردیم و با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و سوپر لیگ، اردوهایمان را کمی با تاخیر شروع کردیم و به همین خاطر تمرینات بدنسازی را پرفشار آغاز کرده و خدا را شکر بچه‌ها نسبت به اردوی قبلی، جهش خوبی داشتند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به حضور شاگردانش در تورنمنت ایتالیا که ۲۵ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: کاپ جهانی کورناچیا، یک جشنواره است که هنوز قوانین مسابقه به ما اعلام نشده، ولی فکر می‌کنم بازی‌ها به‌صورت دو برد از سه بازی برگزار شود تا تعداد بیشتری بازی برگزار شود. این رقابت فرصت بسیاری خوبی برایمان خواهد بود، چون با توجه به کوتاه شدن اردو‌های آماده‌سازی، این امکان فراهم می‌شود که بچه‌ها با ترکیب‌های مختلفی وارد زمین مسابقه شوند تا ما هم محک صحیحی از بازیکنان در شرایط مسابقه بدست‌آوریم. برای حضور در این تورنمنت سعی کردیم با سرعت بیشتری پیش برویم و به هماهنگی داخل زمین برسیم تا بچه‌ها با هماهنگی بیشتری بازی کنند. البته از شرایط تیم‌های حاضر در این تورنمنت اطلاعی در دست نداریم و هیچ برآوردی هم نداریم، اما هدف‌مان ارائه یک والیبال سالم و نزدیک به سطح دنیاست. درنهایت به دنبال آن هستیم که در مسابقات آسیایی زیر ۱۹ سال، تنها به دنبال کسب تجربه نباشیم و شرایطی فراهم کنیم تا تیم ملی جوانان ایران با هدف کسب نتیجه وارد این رقابت‌ها شود.
بلوری‌زاده با اشاره به تیم‌های حاضر در تورنمنت ایتالیا ادامه داد: این تورنمنت با حضور نمایندگانی از ایتالیا، فنلاند، مجارستان، سوئد، بلغارستان و اسپانیا برگزار خواهد شد. دعوت‌نامه حضور در این رقابت‌ها به فدراسیون والیبال ایران ارسال شد و دکتر داورزنی رئیس محترم فدراسیون تصمیم گرفتند تیم‌های زیر ۱۷ و ۱۹ سال کشور در این رقابت حاضر شوند. چون تعداد بازی‌ها زیاد است، هم کسب تجربه است و هم بازیکنان شرایط حضور در یک رقابت بین‌المللی را تجربه خواهند کرد. چون حضور ناگهانی در رقابتی در سطح مسابقات آسیایی ممکن است بار روانی برای بازیکنان داشته باشد؛ بنابراین حضور در تورنمنت ایتالیا، بچه‌ها را به لحاظ روانی نیز به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آسیایی خواهد رساند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر درخصوص مسابقات آسیایی هم گفت: اواسط تیرماه سال آینده، مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا را پیش‌رو داریم. مسلما هیچ تیمی با هدف باخت وارد مسابقات نخواهد شد. ما نیز سعی کردیم فرهنگ پیروزی را در بازیکنان نهادینه کنیم. به بازیکنان این امید را داده‌ایم که می‌توانند در صورت اجرایی کردن خواسته‌های کادرفنی، سهمیه حضور در ۴ تیم برتر مسابقات را کسب کنند. یکی از مشکلات ما در تیم‌های ملی بانوان این است که به باخت عادت کرده‌ایم و فکر می‌کنیم این تنها مسیر پیش‌روی ماست. به همین دلیل برایمان بسیار مهم است که در تورنمنت کورناچیا تعداد بردهایمان زیاد باشد تا بازیکنان بدانند که مسیر پیروزی باز است و تنها شرط رسیدن به برد آن است که با تمرکز روی تمرین و مسابقات جلو برویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->